15.06.2011

Intre doi soti

Te iubesc cum iubeste...

Doi tineri casatoriti de curand, intorcandu-se intr-o seara de la opera si nefiind inca timpul de culcare, s-au asezat  pe o canapea fata in fata si au inceput urmatoarea convorbire:
- Ma iubesti tu, ingerul meu? zise barbatul, luand mainile femeii intr-ale sale.
- Daca te iubesc? Asta n-o vezi in ochii mei? Te iubesc ca o suvenire, cum zic poietii. Dar tu?
- Eu te iubesc cum isi iubesc evreii religia si straiele cele lungi. Dar tu?
- Eu te iubesc cum iubeste curtezana podoabele, curtea si petrecerile. Dar tu?
- Eu te iubesc cum iubesc principii lingusirile si pe lingusitori. Dar tu?
- Eu te iubesc cum iubeste o fata din Pension libertatea. Dar tu?
- Eu te iubesc cum iubeste scriitorul pe acei ce citesc operele sale. Dar tu?
- Eu te iubesc cum iubesc copiii jucariile de anul nou. Dar tu?
- Eu te iubesc cum iubeste medicul pe bolnavii sai. Dar tu?
- Eu te iubesc ca o logodnica, ziua cununiei. Dar tu?
- Eu te iubesc ca actorul, aplauzele publicului. Dar tu?
- Eu te iubesc ca o primadona sonetele ce i se fac, fie bune, fie rele. Dar tu?
- Eu te iubesc ca judecatorul pe impricinati, ca avocatul pe clienti si ca preotul, mortii. Dar tu?
- Eu te iubesc ca Leiba Cahan lada sa cu bani. Dar tu?
- Eu te iubesc cum iubesc calugaritele pe sfinti. Dar tu?
- Eu te iubesc cum iubesc paracliserii coliva. Dar tu?
- Eu te iubesc cum iubesc randunelele timpul calduros. Dar tu?
- Eu te iubesc cum iubeste betivul vinul. Dar tu?
- Eu te iubesc precum te iubesc. Dar tu?
- Si eu te iubesc precum te iubesc.
Dupa aceasta incredintare din ambele parti a vesnicului lor amor, facandu-li-se somn se culcara si visara toata noaptea aceasta placuta convorbire.
Daca acesti soti vor avea dispozitie de a mai deschide in vreo seara asemenea discutie, va promit ca la anu viitor va voi impartasi-o iarasi.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu